Polityka jakości
Zadowolenie klientów stanowi nasz podstawowy cel działania. Osiągnąć to możemy oferując wyroby i świadcząc usługi na takim poziomie jakościowym, aby maksymalnie zaspokajały oczekiwania klientów.
- Spełnienie wymienionych dążeń dla nas oznacza:
- Stały wzrost zadowolenia klientów poprzez właściwą identyfikację wymagań oraz optymalne ich spełnienie.
- Dokładne rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klientów.
- Szybką reakcję na zapotrzebowania klientów.
- Fachowe doradztwo dla klientów.
- Niskie ceny na markowe wyroby poprzez minimalizację kosztów.
- Ciągłe doskonalenie procesów i ich optymalizacja w celu zapewnienia efektywności Systemu Zarządzania Jakością.
- Kompleksowość oferty ze swojej branży, łatwość jej rozszerzania.
- Dobór najlepszych dostawców poprzez akceptację tylko produktów wysokiej jakości.
- Przyjazną atmosferę i zadowolenie pracowników.
Realizując powyższe założenia PHU ELKA w Wilkanowie jest w stanie efektywnie konkurować na rynku, szybciej i racjonalniej docierać do klientów i w pełni zaspokajać ich potrzeby. Profesjonalizm w działaniu i solidna jakość jest najlepszym zabezpieczeniem przyszłości firmy.
Wilkanowo 30.09.2010r
Właściciel firmy
PHU ELKA Radosław Miczyński