strona główna | poczta | logowanie | mapa strony
Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI
PHU ELKA w Wilkanowie

Zadowolenie klientów stanowi nasz podstawowy cel działania. Osiągnąć to możemy oferując wyroby i świadcząc usługi na takim poziomie jakościowym, aby maksymalnie zaspokajały oczekiwania klientów.

Spełnienie wymienionych dążeń dla nas oznacza:

  1. Stały wzrost zadowolenia klientów poprzez właściwą identyfikację wymagań oraz optymalne ich spełnienie.
  2. Dokładne rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klientów.
  3. Szybką reakcję na zapotrzebowania klientów.
  4. Fachowe doradztwo dla klientów.
  5. Niskie ceny na markowe wyroby poprzez minimalizację kosztów.
  6. Ciągłe doskonalenie procesów i ich optymalizacja w celu zapewnienia efektywności Systemu Zarządzania Jakością.
  7. Kompleksowość oferty ze swojej branży, łatwość jej rozszerzania.
  8. Dobór najlepszych dostawców poprzez akceptację tylko produktów wysokiej jakości.
  9. Przyjazną atmosferę i zadowolenie pracowników.

Realizując powyższe założenia PHU ELKA w Wilkanowie jest w stanie efektywnie konkurować na rynku, szybciej i racjonalniej docierać do klientów i w pełni zaspokajać ich potrzeby. Profesjonalizm w działaniu i solidna jakość jest najlepszym zabezpieczeniem przyszłości firmy.

Wilkanowo 30.09.2010r

Właściciel firmy
PHU ELKA w Wilkanowie

Księga Jakości PHU ELKA

Hurtownia stali
Akustyka i wyciszanie
Usługi informatyczne
Aplikacje internetowe
© ELKA Systemy Informatyczne 2010-2017