Przejdź do treści

Polityka jakości

Zadowolenie klientów stanowi nasz podstawowy cel działania. Osiągnąć to możemy oferując wyroby i świadcząc usługi na takim poziomie jakościowym, aby maksymalnie zaspokajały oczekiwania klientów.

    Spełnienie wymienionych dążeń dla nas oznacza:
  • Stały wzrost zadowolenia klientów poprzez właściwą identyfikację wymagań oraz optymalne ich spełnienie.
  • Dokładne rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klientów.
  • Szybką reakcję na zapotrzebowania klientów.
  • Fachowe doradztwo dla klientów.
  • Niskie ceny na markowe wyroby poprzez minimalizację kosztów.
  • Ciągłe doskonalenie procesów i ich optymalizacja w celu zapewnienia efektywności Systemu Zarządzania Jakością.
  • Kompleksowość oferty ze swojej branży, łatwość jej rozszerzania.
  • Dobór najlepszych dostawców poprzez akceptację tylko produktów wysokiej jakości.
  • Przyjazną atmosferę i zadowolenie pracowników.

Realizując powyższe założenia PHU ELKA w Wilkanowie jest w stanie efektywnie konkurować na rynku, szybciej i racjonalniej docierać do klientów i w pełni zaspokajać ich potrzeby. Profesjonalizm w działaniu i solidna jakość jest najlepszym zabezpieczeniem przyszłości firmy.

Wilkanowo 30.09.2010r

Właściciel firmy
PHU ELKA Radosław Miczyński